Weer in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin en Ben . - WaarBenJij.nu Weer in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin en Ben . - WaarBenJij.nu

Weer in Bangkok

Door: B&

Blijf op de hoogte en volg Karin en Ben

18 December 2009 | Thailand, Bangkok

Ja, een busrit vanaf 8.20 uur, aankomst om 17.00 uur, inclusief een kleine twee uur vastzitten in het verkeer van deze wereldstad.
Nog wat aanvulling, rectificatie op eerdere mededelingen.

De grootse viering van festiviteiten zelfs op de straten, zonder verkeer, vorige week vrijdag, was de afsluiting van alle feesten ter gelegenheid van de verjaardag van de mateloos populaire koning, hij werd 82. 's Avonds zag ik vanaf het dak van mijn guesthouse op drie verschillende plaatsen mega-vuurwerk, dus behalve de oliebollen heb ik oud en nieuw al gehad.

Ik was op bezoek bij Wim, in Tak, dat was erg gezellig. Elke avond een waar feestmaal. Rijst met tal van schotels met verrukkelijke groentes, vis, fruitsalades, ik weet het allemaal niet meer. Ziehier, de kerstmaaltijden zijn ook al meer dan genuttigd.
Ik bracht Wim, behalve brinta, een paar pakken speculaas en chocoladeletters. Hij is dus ook blij, want dat hebben ze hier net weer niet ('t wordt niet van rijst gemaakt en het groeit niet op het land). De Runnersworld-magazines (ik heb ze van A tot Z uitgelezen) zijn nu in dankbare handen van Wim, bedankt Jan!

Dit heeft helaas tot gevolg dat mijn rugzak 5 kg lichter is, heel vervelend.
Wim is overigens gestart in Thailand via de V.S.O., maar hij is thans zelf als docent engels in dienst bij twee scholen.
Ik had dat verkeerd vermeld, waarvoor excuses. Ik heb dat al weer goedgemaakt door bij een rondje hardlopen water te dragen (voor mezelf). Da's hard nodig, bij 33 graden. Ik dank Wim nogmaals voor de leuke tijd in Tak en wens hem, voor de korte termijn, veel succes op 27 december bij de marathon van Chang Mai.
Als het allemaal goed verloopt en de vliegtuigen Schiphol weten te verlaten, komt het volgende bericht van Karin.

Groetjes,
Ben

• 18 December 2009 - 12:29

Bianca:

Hoi ben,
    ik zie dat ik dit keer de eerste ben die op je berichtje reageert :-) ik ben dan ook razend druk op mijn werk.....
    Suzanne gaat Karin straks op het vliegtuig zetten, nog heel even op haar wachten. Straks lekker samen genieten!

Groetjes, Bianca

• 18 December 2009 - 13:23

Arno:

hoi Ben, fyi: Tom heeft een nieuw broertje gekregen, Jerry. Moet nog even rijpen, maar klaar voor over een half jaartje!

• 18 December 2009 - 14:29

Wim:

Ben, ook jij heel hartelijk bedankt voor de gezellige dagen en de 5 kilo, die je bij mij hebt achter gelaten! Ik zal er in alle vormen en maten van genieten.
    En heel veel plezier de komende 3 weken, samen met Karin.

• 18 December 2009 - 15:15

Karin En Ben .:

Ben,

Ik heb vertraging met mijn vlucht!!! De vraag is of ik de aansluiting haal in Istanbul, waarschijnlijk niet. Omdat je dat loodzware mobieltje thuis hebt gelaten sta je misschien voor nix morgen op BKK, terwijl ik in Istanbul ben gestrand. In dat geval zal ik pas 24 uur later in BKK arriveren.

Ik hoop echt dat je voor die tijd je mail leest, want een op tijd vertrokken vlucht uit IST naar BKK betekent niet dat ik erin zit.

Mail je even met Suus als je t hebt gelezen, dan kan zij mij smsen?

Ik heb t guesthouse ook gebeld, die vrouw verstaat geen engels. Ik heb ze ook gemaild, hopelijk geven ze de boodschap door...

• 18 December 2009 - 16:46

Marjo/Joep:

Leuk je berichten te lezen, Ben en Jammer dat Karin vertraging heeft.
    Nu duurt het weer langer voordat jullie elkaar weer zien.
    We zullen aan deze kant van de wereld duimen dat het allemaal meevalt en dat jullie snel samen verder kunnen genieten.

een warme groet van Joep en Marjo

• 18 December 2009 - 19:49

Mariska:

Hej Ben,
    Heerlijk om te lezen!Ja wie moet er nu die boodschappen doen.....?
    Genietze samen met Karin, die is nu onderweg, hopelijk zonder al te veel vertraging door de sneeuw. Tis hier echt prachtig als je naar buiten kijkt! Tot schrijfs!
    Dikke knuffels van de kleine meiden en ook van mij

• 20 December 2009 - 18:22

Linda En Boudewijn:

Karin is inmiddels aangekomen, dus dat zit goed. veel plezier de komende tijd samen!

• 21 December 2009 - 09:47

Jeannette:

Hopelijk zijn jullie samen lekker aan eht genieten!Hier is het dolle sneeuwpret, een twee meter hoge sneeuwpop, met wortel als neus en wortel als, tja daar gaanw het maar neit voer hebben, ha, ha, ha.
    Veel plezier!

groeten, Jeannette