Koning Winter moet buigen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin en Ben . - WaarBenJij.nu Koning Winter moet buigen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin en Ben . - WaarBenJij.nu

Koning Winter moet buigen

Door: Ben en Karin

Blijf op de hoogte en volg Karin en Ben

20 December 2009 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Nou ook Karin is nu in Bangkok en ja, ondanks wat tegenslagen door koning winter hebben we elkaar toch weten te vinden! Gelukkig wel met wat virtuele hulp uit Nederland.

De vlucht van K@ had vertraging, waardoor de aansluiting in het winterse Istanbul niet gehaald kon worden. In de hectiek op een chaotische luchthaven (er was (natte) sneeuw) ben ik met vele andere gestrande reizigers afgevoerd Istanbul in, naar een hotel. K@ lag daar goed en wel 10 minuten in bed, toen ging de telefoon, over 1.50 min zou er een wake-up call volgen :S Al met al uurtje geslapen en zaterdag de reis vervolgd naar Bangkok.
Ben heeft helaas niet het bericht ontvangen dat K@ vertraging had en niet in de juiste vlucht zou zitten, waardoor Ben heeft de hele dag op t vliegveld staan wachten.

Edith heeft het juiste vluchtnr aan Ben gemaild en zo is hij wederom teruggekeerd naar de luchthaven, alwaar we elkaar ditmaal wel snel vonden :D

Na wat biertjes gedronken te hebben en wat gegeten te hebben, zijn we gaan slapen.

Morgenvroeg vertrekken we naar Myanmar en mogen we weer eens naar het vliegveld! Daar hebben ze een sneeuwlandschap met kerstbomen aangelegd, bij 30+ graden.

Sterkte met de kou allemaal en geniet van het mooie landschap en evt schaatsen

Groeten

Ben & Karin

• 20 December 2009 - 06:53

Bianca:

Fijn dat het uiteindelijk na heeeeeel Lang wachten toch nog goed is gekomen! Grappig dat ze daar de sneeuw nabootsen... Hebben we hier in veelvoud op dit moment, zal maar niet beginnen over de temperaturen.
    Goede reis!

• 20 December 2009 - 08:06

Marjo/Joep:

Fijn dat jullie elkaar toch weer gevonden hebben.

Geniet ervan en stuur ons maar een koffertje zon en warmte op!

groetjes, Marjo en Joep

• 20 December 2009 - 09:37

Jan En Edith:

Nu gaat de reis pas echt beginnen! Veel plezier!
    xx

• 20 December 2009 - 10:29

Paulien:

Wat een ervaring!! gelukig nu weer samen...

• 20 December 2009 - 12:13

Arno:

kebab ipv noodlesoup;)

• 20 December 2009 - 12:29

Suzanne:

gelukkig is het goed gekomen en heeft Ben zijn mail nog gelezen. Druk programma om morgen alweer door te reizen....daarna hopelijk ook nog wat relax- en aclimatiseringstijd voor Karin. :-)
    Een heel avontuur zo met al die winterse vertragingen.

Ik ga zo mijn auto uitgraven en tegen alle reisadviezen in mij op weg naar het werk begeven. Smeren jullie je nog maar een keer goed in met zonnebrand....grrrr

• 20 December 2009 - 14:34

Esther:

Geniet ervan! Hier sneeuwt het ondertussen vrolijk verder.

• 20 December 2009 - 15:16

K@:

sjeee zeg wat een contrast; ik kan jullie zeggen dat een winterslichaam ook raar reageert op zulk weer; extreem dikke vingers en voeten....MAAR ik klaag niet, zeker niet...

we zijn superblij dat we weer samen zijn! Hebben vandaag collega's van de Bangkokse fietsersbond ontmoet; ook zij hebben in sept een autloze zondag! Voor de rest lkkr genoten van een zonnetje en elkaars verhalen!

Zometeen tas pakken en wederom een kort nachtje! t duurt dus nog ff voordat met name K@ uitgerust raakt...

• 20 December 2009 - 15:27

Marcelin:

Haha, hier ist min 10 en ligt 20 cm sneeuw, wees blij dat je nog nnet op tijd avn schiphol weg was... je kan er vandaag bijna niet komen. Heel veel plezier met elkaar in den verre

• 20 December 2009 - 18:25

Linda En Boudewijn:

Wat fijn dat alles goedgekomen is. @ Ben, Het wachten zal ongetwijffeld lang geduurd hebben maar is gelukkig beloond!

• 20 December 2009 - 19:21

Mariska :

Joepie: samen!!! Enne... hier ist idd heerlijk winters!Vandaag maar s de voordeur opengedaan na 2 dagen (ja de meiden waren gegrepen door het na mexicaantje!, hoe ist mogelijk) en de sneeuw kwam met bakken naar binnen.....
    Enne.... de bolide laat ik voorlopig lekker bij jullie voor de deur staan! Dus over de handrem niet inzitten;)!
    Muchos plezieros

• 20 December 2009 - 23:42

Karin:

We zijn inmiddels weer de luchthaven in BKK, ditmaal lijkt alles goed te gaan!en die wite kerst komt er nu vast bij jullie! sterkte met de kou en de sneeuwpoppen!

liefs K@ +B&

• 21 December 2009 - 09:52

Jeannette:

Hopelijk nu ook al een goede aankomst. De start is eits waar je later weer vreselijk om lacht toch!
    Hier blijft het sneeuwen en de sneeuw blijft ook liggen, heel bijzonder uitzicht vanaf mijn werkkamertje!
    groeten, Jeannette

• 21 December 2009 - 14:34

Ton:

Hier hebben we ook een winterlandschap met ca 30 cm sneeuw (heel NL is ontregeld) alleen dan geen 30 graden maar redelijk in de min.
    Geniet met z'n tweetjes!!!!!

• 22 December 2009 - 00:08

Gerda:

nou Karin ,
    Fijn dat je toch aangekomen bent in bangkok en dat jullie elkaar toch snel vonden haha.Ben.......je moet er toch maar eens over nadenken om toch maar eens je mobiel mee te nemen??? Scheelt wat stressie toestanden:) Geniet van jullie vakantie!!!Wij baggeren rustig verder door die ellendige witte troep, (ook wel bekend als sneeuw)